سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک کمپرسور هوا را تعمیر کنیم؟ (قسمت سوم)

زمان تعمیر در مقابل زمان تعویض هنگامی که تجهیزات شما به درستی کار نمی کند، ممکن است تعجب کنید که آیا باید قطعات کمپرسور باد جایگزین بخرید یا دستگاه خود را به طور کامل تعویض کنید. اگر کمپرسور هوای شما با ویژگی های زیر مطابقت دارد، احتمالاً می توانید به جای تعویض دستگاه خود، قطعات تعمیر را انتخاب کنید: سن: در نظر بگیرید که دستگاه شما چند ساله است. اگر کمتر از 10 سال از عمر آن می گذرد، به احتمال زیاد می توانید به جای سرمایه گذاری در یک مدل جدید، برای تعمیرات به یک متخصص مراجعه کنید.
تعمیرات اخیر: اگر تجهیزات شما در سال گذشته تعمیر و نگهداری پرهزینه ای نداشته است، ممکن است از خرید قطعات جدید و تنظیم کمپرسور هوای فعلی خود از نظر مالی سود ببرید.
شرایط عملیاتی: شما می خواهید دستگاه شما به سرعت کار کند و انرژی کارآمد باشد. اگر کمپرسور شما با بیش از 60 درصد ظرفیت خود کار می کند، احتمالاً می توانید تجهیزات خود را با قطعات تعمیر جدید تعمیر کنید.
در دسترس بودن قطعات: تعمیرات زمانی آسان است که قطعات جایگزین کمپرسور هوا برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری شما به راحتی در دسترس باشد.موارد زیر شرایطی است که ممکن است به جای استفاده از قطعات جایگزین برای تعمیر، تعویض کمپرسور هوا با یک مدل جدید مفید باشد
: سن: اگر بیش از 10 سال است که کمپرسور هوای خود را کار می کنید، ممکن است تجهیزات شما بسیار فرسوده و ناکارآمد باشد. احتمالاً برای مدل جدیدتر آماده هستید.
تعمیرات اخیر: پرداخت مکرر برای تعمیرات می تواند در دراز مدت افزایش یابد. اگر در سال گذشته با خرابی های مکرر مواجه شده اید، ممکن است بخواهید در یک ماشین جدید سرمایه گذاری کنید.
شرایط عملیاتی: به کارایی انرژی و شرایط عملیاتی تجهیزات فعلی خود نگاه کنید. اگر کمپرسور کمتر از 60 درصد ظرفیت خود کار می کند، ممکن است بخواهید آن را تعویض کنید.
در دسترس بودن قطعات جایگزین: اگر در دستگاه خود دچار خرابی شده اید و در یافتن قطعات جایگزین برای اجزای سیستم خود مشکل دارید، تعویض کامل کمپرسور هوا ممکن است گزینه بهتری باشد.

چگونه یک کمپرسور هوا را تعمیر کنیم ؟ (قسمت اول)
چگونه یک کمپرسور هوا را تعمیر کنیم ؟ (قسمت دوم)